Ürün tanıtımında şeffaflık !!!

10 Ekim 2007 Çarşamba by Adv-Man


Sizlere videoyu buradan izlettirmek için çok uğraşsam da blog’dan kaynaklanan bir takım sorunlar buna engel oldu. Onun için temsili fakat bir o kadar ilginç fotoğrafıyla size markanın videosunu izleyebileceğiniz linkini vermekle yetiniyorum. Neyse konumuza dönelim. Bir kozmetik firmasının kurumsal reklam imajına dayalı yaptırdığı bu çalışma, ürünlerindeki profesyonel üretim ve ar-ge gücünü, içeriğindeki doğal malzemelerin kullanıcılar üstündeki olumlu etkilerini, zararsız bileşenlerin her şeye hassas hamile kadınlarda bile kullanabileceğini, tabiri caizse kendi çıplakları kadar doğal olduğunu anlatmaktadır.
Tabi bu özeti geçtikten sonra asıl anlatmak istediğimiz noktaya geliyoruz.

Çıplaklık, doğal ve güvenilir ürün imajını verebilecek kadar samimimidir?

Erotik kanalların bile yurtdışında belli bir başlama saati varken bu kadar uzun süreli bir çıplaklığın reklamlarda yer alması ne kadar doğrudur? (Kulaklarım çınlamaya başladı. Diyeceksiniz ki çıplaklıkla erotik filmin arasında dağlar kadar fark var aynı kefeye koyamazsın. Evet, haklısınız. Bende öyle düşünüyorum ama bizim gibi düşünen insanların olmaması ve açıkçası küçük çocuklar arasında ilginç yaklaşımlara yol açması bunu ister istemez aynı kefeye koyuyor)

Hadi bir ilan için uygulanabilirliği daha müsaitken neden bir Tv reklamında çok sayıda çıplaklıkla karşılaşıyoruz?

Bu kadar çıplak insan tek bir kişiden ziyade iticiliği arttırmaz mı?

Benim fikrimi sorarsanız, gerçekten çığır açacak bir reklamın nedense anlayamadığım bir samimiyetsizliği beni çok rahatsız ediyor. Yani çok mu zor para veya nam salmak için soyunmak? Teselli bulduğum tek nokta sedyede yatan siyahi arkadaşı ayakta görmememiz. Yönetmende bunun farkına varmış ki sen burada takıl demiş :)

http://www.elave.co.uk/nothing-to-hide/low.php

Filed under having  

0 yorum: