Yaratıcı ilan nasıl olur?

10 Ekim 2007 Çarşamba by Adv-Man


Ahanda böyle oluyor.

Hemen açarsak; bir idiotun bile anlayabileceği basitliğe sahip, bir akıllının düşünemeyeceği zekilikte olmak birde üstüne ürün fayda ve özelliğini bu kadar açık ekstradan bir çabaya ihtiyaç duymadan yapılan iş, yaratıcı iştir. Bakın birde bunu güzel bir atıfla birleştirmiş buradan da espri malzemesi çıkarmış.
Mesaj gayet açık. Üzerinde konuşmaya bile gerek yok. Zaten bu iş Epica’nın 2004 yılında düzenlemiş olduğu yarışmada ödül aldı. Gerçekten hak edilmiş bir zafer. Yalnız bu arada deyinemeden edemeyeceğim. Markanın pazarlama grubunu da ayrıca tebrik etmek lazım. Çünkü hiçbir müdahaleye ihtiyaç duymamışlar. Kreatif grubu tamamen kendi hallerine bırakmışlar.
Bu çalışmanın bizim marka temsilcilerine de örnek olmasını dilerim.
Türk insanının “amannn bunlar anlamaz şeklinde” zekasını küçük görmek yapılacak en büyük hatadır.

Filed under having  

0 yorum: